Al Liceo La Presentación Sogamoso

Propiedad de Congregación Hermanas de la Caridad Dominicas de la Presentación, de la Santísima Virgen- Provincia de Bogotá.  Fundado en 1969, es un colegio de carácter privado y mixto  que brinda a los estudiantes y padres de familia           una formación en valores cristianos católicos.

Sigue el paso a paso :

Ten en cuenta las recomendaciones y sigue los numerales

1. Folleto proceso admisión

2. Formulario de inscripción

3. Guía de consignación

7750699 -3138168072 -3223644403

our history

Go to SitePad Editor to add your own text and edit me.

I’m a paragraph. Go to SitePad Editor to add your own text and edit me. It’s easy. Just Go to SitePad Editor to add your own text and edit me content and make changes to the font. Feel free to drag and drop me anywhere you like on your page.

I’m a great place for you to tell a story and let your users know a little more about you. This is a great space to write long text about your company and your services

You can use this space to go into a little more detail about your company.

Exalumnos destacados

Jhon Bishoo

Go to SitePad Editor to add your own text and edit me. I’m a great place for you to tell a story.

Len Smith

Peter Parker